Παρασκευή, Μαρτίου 15, 2013

Πως Χαιρονται Τα Φρενα Μου



φιλοι μου
ειμαι στην περιεργη θεση να ανακοινωσω
πως η ανοιξη με χει ανατιναξει.
πριν απο κανα τριμηνο 
εστειλα ενα γραμμα σε γνωστη εκπομπη 
ανευρεσης και συναντησης χαμενων ψυχων,
οπου ζητουσα πολυ ευγενικα 
-εξηγωντας αναλυτικα τους λογους-
να συναντησω
 σε καποια εκπομπη αν ειναι τοσο αναγκη-
τον κυριο 
που καταγραφει τις κλησεις απ τις τηλεκαρτες μου
και αντιγραφει τα στικακια μου
οταν λειπω.
μολις παρελαβα βιντεοκασετα
οπου ενας ασπρος κουνελος
μιλαει με τη φωνη Της και λεει
"αφου ρε, δεν υπηρξες ποτε" 

2 σχόλια :

Tree Surgeon είπε...

So it is said that if you know your enemies and know yourself, you can win a hundred battles without a single loss.

moN_kouL είπε...

παιχνιδακι.
σα να αφηνεις τα κλειδια
στο σαλονακι
οσο πιο αθορυβα μπορεις
και να ακους
μια φωνη απο μεσα:
που παςς;
για τσιγαρα,
επιστρεφω