Κυριακή, Ιανουαρίου 27, 2013

αναμνησεις ΙΙ



ειμαι σονετο + γαργαλητο
ειμαι ειμαι εκλειψη σεληνης
ειμαι η μυστικη ζωη αψυχων αντικειμενων
ειμαι ψηφιακος, ειμαι hi-tech
ειμαι ενα κοσμικο ανεκδοτο
ειμαι τα τριμματα καπνου στο πληκτρολογιο σου
ειμαι το επιθανατιο τραγουδι μιας καψαλισμενης πεταλουδας
ειμαι το γραφειο πρωθυπουργου γαζωμενο απο σφαιρεςς
ειμαι χελιδονοφωλια μεσα σε καμιναδα
ειμαι καφε αραχνη που κρεμεται πανω απ το μαξιλαρι
ειμαι το περιγραμμα του σλιπ μες στη βαρυχειμωναξια
ειμαι συνεργος και προστατευομενος της λελας καραγιαννη
ειμαι ο ηχος απ το τσουγκρισμα δοντιων σ1 γλωσσοφιλο
ειμαι τα ψεμματα που λες στην ψυχαναλυση
ειμαι φτηνη ταπετσαρια και μακραμε κουρτινες
ειμαι δαντελωτο κολαρο και μαλλια μεχρι το κωλο
ειμαι μια σημαια χωρις χωρα, ενα πανο χωρις σλογκαν
ειμαι ανεμοσκαλα που λειπουν σκαλοπατια
ειμαι συνωμοσια, ειμαι ακροτητα, ειμαι καραγκιοζιλικι
ομως δεν ειμαι δικοσςσσσςςςσςσςσσςσςσςςςςςσσ



θενά θελα να μουν κουταλακι της κρεμας
θενά θελα να μουν μαχαιρι για γδαρσιμο
θενά θελα να μουν φαγουρα στην καμπουρα της αγαπης
θενά θελα να μουν τριχα μεσα απ το καλτσον
θενά θελα να μουν δισσυλαβο ονομα
θενά θελα να μουν ως εκει + οχι παραπερα
θενά θελα να μουν αναξιοποιητο προσον
θενά θελα να μουν ντοκουμεντο μυστικο απο τη βαρκιζα
θενά θελα να μουν ποιηση γραμμενη σε WC
θενά θελα να μουν στραβομουτσουνιασμενη εκδικηση
θενά θελα να μουν ο τονος στο θενά θελα
θενά θελα να μουν η punk στη μιζερη ζωη σου
θενά θελα να μουν αφοσιωση + θρασος
θενά θελα να μουν λαχταρα + συμβατικη εκφραση
θενά θελα να μουν κατι αλλοκοτο αλλα φιλικο προς το χρηστη
θενά θελα να μουν κληση χωρις χρεωση
θενά θελα να μουν ιουδαιο-χριστιανικο απωθημενο
θενά θελα να μουν ακομπλεξαριστος μανιχαϊσμος 
θενά θελα να μουν εκσταση μενος κινδυνος απολαυση και βια
μα πιο πολυ θενά θελα να μουν δικοσςσσσςςςσςσςσσςσςσςςςςσσ

3 σχόλια :

Ανώνυμος είπε...

einai epikindini i poiisi sou
me taksidevei toso makria pou fovamai oti den tha mporo na giriso

Λυδία Ελιόγλου είπε...

"θενά θελα να μουν κατι αλλοκοτο αλλα φιλικο προς το χρηστη" - συμπυκνωμένα νοήματα, σκέτη απόλαυση!

Ανώνυμος είπε...

One is that you should to cheap wow gold create a bank alt, this also the basic of the leveling which will assist you with your Best WoW Gold Making Professions is critical at this stage of the game as you don't want to waste precious leveling time running back to the City to sell your stuff on the Auction House. Another things this simple that you should raise your character to level 5. With a good wow gold farming guide you will find the wow gold legal ways to make the wow gold fast and you will find that a wow gold farming guide is so important for us. Due to the nature of World of Warcraft whether you play as a Horde Player or an Alliance player you will find you need a lot of gold especially in the later levels when you will need a good steed. In the World of Warcraft there are so many spots to farm for gold, silver and bronze ,so there are plenty of World of Warcraft farming guides on the web and they will show you the best and quickest way to obtain vast wowgold amounts of gold in the shortest time possible.